×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
محمدی: تیم ملی ملک شخصی نیست/تکرار برخی کشتی‌های انتخابی از قبل اعلام شده بود

به گزارش ایرنا، غلامرضا محمدی در مورد شائبه‌های ایجاد شده درخصوص تکرار برخی کشتیها در انتخابی روز ۱۵ آبان و اتهام جانبداری از سه کشتی گیر، اظهار کرد: در بخشنامه‌ای که دو هفته پیش در سایت قرار گرفت، به صورت رسمی اعلام شده بود با صلاحدید کمیته فنی احتمال تکرار مبارزه در برخی اوزان وجود دارد.
وی افزود: این چیزی نبود که خلق‌الساعه تصمیم گرفته شده باشد و از قبل اعلام شده بود. بر این اساس، با نظر کادرفنی تیم ملی و تایید کمیته فنی، این اقدام انجام شد. ضمن اینکه رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی هم در جریان موضوع قرار داشتند. 
سرمربی تیم کشتی آزاد درباره تصمیم به تکرار کشتی در اوزان ۶۱، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم خاطرنشان کرد: بهنام احسانپور مدال دار جهانی ما بود و باید یک امتیاز خاص برایش قائل می‌شدیم و این عین عدالت است.
وی تأکید کرد: در خصوص محمدحسین محمدیان نیز هم همین شرایط بود. او قبل از کرونا بهترین نتایج را گرفت. در المپیک ارتش‌ها خوب بود و ستاره مسابقات ایتالیا شد و در لیگ هم نسبتا کشتی‌های خوبی گرفت و حریف مستقیمش را آنجا شکست داده بود. باید این امتیاز را برایش قائل می شدیم که کشتی او با شعبانی تکرار شود.
محمدی افزود: امیرحسین زارع نیز به عنوان یک کشتی‌گیر جوان، سال گذشته دیگر چه کاری باید در دنیای کشتی انجام می داد که نداد؟ ما باید از آنها صیانت می‌کردیم ضمن اینکه اگر اسم این سه نفر با امین طاهری، علی شعبانی و مجید داستان جابه جا می شد، آن سه نفر هم شرایط آنها را داشتند و همین پیشنهاد را به کمیته فنی می دادیم.
سرمربی تیم ملی آزاد در پاسخ به سوال که برای برخی شبهه به وجود آمده که کادرفنی خواهان انتخاب داستان، شعبانی و طاهری نبوده و آیا این مسئله در تمرینات تیم ملی با حضور این سه نفر خللی ایجاد خواهد کرد یا خیر گفت: آنهایی که من را به لحاظ روحی، وجدانی و اخلاقی می‌شناسند، می دانند که چنین بحثی اصلا وجود ندارد. من و کادرفنی تیم ملی با تمام وجود کنار کشتی گیران هستیم و تلاش می کنیم این افراد در مسابقات پیش رو موفق شوند.
وی تأکید کرد: تیم ملی ملک شخصی نیست و هیچ شک و شبهه‌ای نیز در میان نخواهد بود. با اطمینان می گویم اصلا جای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.