×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
حسینی: تا آخرین لحظه برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، سید جلال حسینی که همراه یحیی گل‌محمدی روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده بود، در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و البته اولسان است. اولسان تیمی سازمان یافته است و نظم خوبی دارد. ما تیم خوبی هستیم که تلاش کردیم و با حضور در این مرحله مزد تلاشمان را گرفتیم. ما برای حضور در این مرحله تلاش کردیم و جنگیدیم. امیدوارم فردا بازیکنان تدابیر کادر فنی را در زمین اجرا کنند تا موفق شویم. امیدوارم فردا همه مردم آسیا بازی خوبی را شاهد باشند.
وی در رابطه با عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس و اینکه این تیم آیا می‌تواند مقابل اولسان هم عملکرد خوبی داشته باشد، اضافه کرد:  فوتبال ورزش سختی است و ما در آن دوره‌ای که در قطر بودیم خیلی تلاش کردیم تا فینالیست شویم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. نمی‌شود پیش‌بینی کرد که فردا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما می‌توانیم قول دهیم تا با همه وجود تلاش کنیم و خوب بازی کنیم. برگزاری مسابقه فینال به صورت تک بازی سخت است اما امیدوارم که خواسته‌های کادر فنی را اجرا کنیم. لحظه به لحظه بازی برای ما سخت‌تر می‌شود. باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم تا هواداران را خواشحال کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه الجنوب به قضاوت عبدالرحمان جاسم قطری در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی خواهد رفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.