به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تاکید بر ضرورت حرکت سازمانهای بزرگ به سمت بهره گیری از تکنولوژی های روز و فناوری های نوین و فرهنگ سازی در جامعه در این خصوص ، افزود : طرح ۳۰۷۰ سازمان که با هدف ارائه ۳۰ خدمت بصورت غیرحضوری از طریق سامانه در دستور کار دارد جلوه ای از اراده ای مصمم برای تسهیل و روانسازی فرایندها و رضایتمندی مخاطبان است .
وی با بیان اینکه کاهش مراجعات و هزینه های شرکای اجتماعی ، کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا ، کاهش ترافیک ، صرفه جوئی در زمان و هزینه ها از ابتدایی ترین دستاوردهای این طرح است و نتایج مثبت و ارزشمند آن در قالب تسریع امور و بهبود کیفی خدمت رسانی در ماههای آتی بصورت ملموس و مشهود و قابل توجه بروز می یابد، خاطر نشان ساخت : در بلندمدت این طرح کمکهای شایان توجهی به سازمان و شرکای اجتماعی خواهد نمود .
حسین نژاد با اشاره به ضرورت همراهی و همسوئی و شناسایی گلوگاههای احتمالی در کار برای اصلاح ، رصد و پایش را در اجرای کار با اهمیت دانست .
محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز با بیان اینکه طی ۷ هفته سپری شده از آغاز طرح ، تاکنون از ۱۷ خدمت غیرحضوری رونمایی شده است، اظهار داشت : ۷ خدمت در حوزه بیمه شدگان و ۹ خدمت در حوزه کارفرمایان و یک مورد در بخش مستمری ها بوده و انتظار می رود ، در آینده نزدیک شاهد چشم اندازی روشن در این بخش باشیم .
وی همچنین خواستار نقش آفرینی و مشارکت همکاران برای تقویت استفاده از بستر فراهم شده شد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=57337