به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در نشست توجیهی و هماهنگی رابطین طرح ۳۰۷۰ شعب غرب گیلان با اشاره به اینکه آموزش کارکنان و مخاطبان بمنظور استفاده راحت از سامانه خدمات غیرحضوری از اولویت های اصلی قلمداد می شود، افزود : با توجه به ضرورت این امر و رویکرد پاسخگوئی و تسهیل امور برای شرکای اجتماعی ، در تمام شعب تامین اجتماعی گیلان ، ایستگاههای راهنمایی و مشاوره نحوه استفاده از سامانه مربوطه تحت عنوان (( از من بپرس )) برای کاربران راه اندازی خواهد شد .
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی کاربرپسند بودن و سادگی مراحل با مسیر مشخص و در دسترس است اظهار داشت : با این وجود بمنظور فراهم نمودن رضایتمندی بیشتر در بین بیمه شدگان و کارفرمایان ، کارشناسان دوره دیده در ایستگاههای تعریف شده مستقر در شعب به سوالات مخاطبان پاسخگوئی خواهند نمود .
شایان ذکر است در طرح ۳۰۷۰ که از اواخر آبان ماه آغاز شده در هر هفته چند خدمت تامین اجتماعی بصورت غیرحضوری درآمده و امکان انجام آن بدون مراجعه به شعب فراهم می شود که کاهش رفت و آمد ، ترافیک ، کمک به کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا و صرفه جوئی در وقت و هزینه های مخاطبین از آثار آن است .
https://www.kioskekhabar.ir/?p=57734