×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
مراسم نخستین سالگرد شهید طارمی در بهشت زهرا (س) برگزار شد

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از مردم شهید پرور تهران در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم معنوی پرچم حرم های مطهر امیر المومنین (ع)، اباعبدلله (ع)، حضرت عباس (ع)، امام رضا (ع)، حضرت رقیه (س) و حضرت زینب (س) رونمایی شد همچنین مداحی مداحان و عزاداری و سنج زنی نیز شور حال معنوی خاصی به مراسم داده بود.
پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) که توسط خادمان حرم ثامن الحج به مراسم آورده شده بود نیز جلوه خاصی بخشید.  

مشاور کل فرمانده سپاه پاسداران در این مراسم به رابطه دوستانه و صمیمانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با نیروهای تحت امرش اشاره کرد و گفت؛ محافظان ایشان نقش بادیگارد نداشتن بلکه عاشقانه در کنار حاج قاسم بودند.
سردار کوثری با بیان اینکه شهید هادی طارمی تا آخرین لحظه عمر خود همپای حاج قاسم سلیمانی بود، افزود: این شهید گرامی ۱۶ سال همپای سردار سلیمانی بود این یعنی ۱۶ سال دوری از خانه و همیشه در خطر بودن که نهایت نیز مورد حمله کور دشمنان قرار گرفت.
وی با اشاره به شهادت بردار بزرگتر شهید هادی طارمی در عملیات خیبر و در رکاب شهید همت، خاطر نشان کرد: شهید هادی طارمی نیز راه برادر خود را ادامه داد تا در رکاب شهید حاج قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت رسید.
شهید سرگرد پاسدار هادی طارمی متولد سال ۱۳۵۸  در زمان شهادت ۴۰ سال سن داشت، وی متاهل و دارای دو فرزند دختر بود.
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر از جمله هادی طارمی بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.
بر اساس اعلام نیروی قدس سپاه، در این حمله تروریستی که بامداد جمعه اتفاق افتاد در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند، سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا از شهدای همراه سردار سلیمانی بودند.
 پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق را با چندین موشک هدف قرار داد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.