به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانول، امیر عظیمی در این باره گفت: در راستای بهینه کردن سبد فروش محصولات و افزایش سود آوری شرکت نفت ایرانول، تولید و فروش روغن هایی با سطح کیفی بالا در سال جاری افزایش یافت بطوریکه فروش روغن های بنزینی با سطح کیفیت بالا در ده ماهه ۹۹ نسبت به دوره مشابه ۹۸ رشد ۱۲ درصدی داشته است. به عنوان مثال Racing ، Ronia و ۱۶۰۰۰ در ده ماهه ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۲۲۵، ۱۵ و ۱۴ درصد رشد فروش داشته است.
عظیمی افزود: در راستای عرضه مستقیم به مصرف کننده و افزایش شبکه توزیع مویرگی و تغییر سیاست های عرضه فروش مویرگی، در ده ماهه امسال عرضه مستقیم روغن های دیزلی نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷ درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: فروش روغن موتور صادراتی و انواع روغن های صنعتی داخلی نیز طی ده ماهه سال ۱۳۹۹ نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۱۲۵ و ۱۱ درصد رشد داشته اند.
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد رونمایی از برخی از محصولات این شرکت با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که هفته گذشته صورت گرفت، گفت: امسال سه محصول جدید Henza 2 و 12000- 15w40 و Motorow 10w40 در سبد فروش محصولات ایرانول قرار گرفت.
عظیمی ادامه داد: در دنیای امروز بازار هر لحظه تغییر میکند و یک تولید کننده باید بتواند نیازهای به روز بازار را شناسایی و در راستای آن به تولید بپردازد. در همین راستا بر آن شدیم سطح کیفی این محصولات را که در سالهای گذشته با گرید پایینتری تولید میشدند، بهبود بخشیم.
معاون فروش شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: روغن دنده اتوماتیک IV – ATF sp ، روغن موتور بنزینی ایرانول یونا Youna -API SN plus 5w30 ،ضد یخ CoolMax ،گریس لیتیوم کمپلکس، گریس LNGI00، روغن هیدرولیک ضد آتش، روغن محافظ ورق فولاد، نیز طراحی، تولید و بخشی از آن در سال ۹۹ به بازار کشور عرضه شده است. همچنین روغن موتور دیزلی یورو دیزل در پایان سال ۱۳۹۸ طراحی و از نیمه سال ۱۳۹۹ به بازار عرضه گردیده است که به دلیل شرایط کرونایی حاکم در کشور رونمایی این محصول صورت نپذیرفته بود.
عظیمی در پایان افزود: به طور قطع تولید محصولات با کیفیت یک شبه اتفاق نمیافتد و این خروجی مرهون زحمات مدیران قبلی و فعلی این شرکت است که پیوسته در تلاشاند با نیازهای به روز جامعه قدم بردارند.