به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گلگهر، این مسابقه مجازی شبانه بر اساس استانداردهای برنامه های تلویزیونی، با حمایت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و با مشارکت مرکز سیرجان شناسی و رسانه شهر من سیرجان به صورت زنده در استودیو تصویری رسانه مذکور از ۲۲ فروردین آغاز و شب گذشته به کار خود پایان داد که به طور میانگین هر شب ۲۰ هزار نفر بیننده از طریق اینستاگرام به تماشای این مسابقه نشستند و مجموعا ۱۰۰ هزار ببینده این برنامه مجازی را دنبال کردند.
در این برنامه آنلاین که در شب پایانی همزمان ۸۸۰۰ نفر در لایو برنامه حضور داشتند، ۱۶ نفر از بین کسانی که تمایل به حضور داشته و بیشترین امتیاز در مرحله نخست را داشتند، در این شبها در محل استودیوی مسابقه به رقابت پرداختند.
از سوی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر علاوه بر اهدای جوایز ارزنده به شرکت کنندگان حاضر و برندگان مسابقه، در طول شب های مسابقه به ۳۵ نفر از شرکت کنندگان که در لایوهای شبانه حضور داشتند به قید قرعه هدایای نقدی اهدا شد.
همچنین نمایش و انتشار تولیداتی در قالبِ کلیپ، یادداشت، موشنگرافیک، تصویر و… با هدف معرفیِ سیرجان، از طریق رسانه شهر من سیرجان و در طول برنامه از دیگر بخشهای این مسابقه بزرگ بود.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=82787