×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳

در دیدار دکتر بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس شرکت بیمه حکمت صبا با امیرسرتیپ دوم پزشک “نظامی اصل”معاون بهداشت و درمان ، امداد و آموزش پزشکی ارتش بر اهمیت ارائه خدمات درمانی باکیفیت و مناسب به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، دکتر بهاری فر در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت : ماموریت اصلی شرکت بیمه حکمت صبا ارائه خدمات خوب و مناسب به همه آحاد مردم کشور به ویژه کارکنان محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران است. ایشان تاکید کرد: ما به دنبال آن هستیم تا با نوآوری و خلاقیت در ارائه پوشش‌های مناسب و مورد نیاز بیمه های مختلف از جمله درمان تکمیلی کارکنان ارتش ، خدمات شایسته‌ای را به این قشر زحمتکش ارائه نماییم.

وی همچنین با اشاره به حمایت فرماندهان ارتش و سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اجرای طرح درمان تکمیلی کارکنان افزود: خوشبختانه فرماندهان محترم ارتش و سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش بر این مهم تاکید داشتند که طرح درمان تکمیلی کارکنان ارتش اجرایی شود.
ایشان افزود : در حال حاضر معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت بیمه حکمت صبا از افراد دلسوز و با دانش بیمه ای خیلی خوبی هستند که می توانند به سرعت طرح های متنوع بیمه ای را طراحی و اجرا نمایند.
در ادامه این دیدار ، امیر نظامی ضمن تشکر از دکتر بهاری فر و تلاش‌های مجموعه شرکت بیمه حکمت صبا ، اظهار داشت: این معاونت آمادگی دارد برای توسعه همکاری ، مشاوره و فراهم نمودن بستر مناسب برای همکاری در راستای خدمات خوب و مطلوب در حوزه بهداشت و درمان و سلامت کارکنان اقدام و هم افزایی مناسبی با بیمه حکمت صبا داشته باشد.

گفتنی است ، در پایان این جلسه توافق گردید که جلسات تخصصی درحوزه های فنی معاونت بهداشت و درمان ارتش با حضورنمایندگان شرکت بیمه حکمت صبا برگزار و طرح های مختلف بیمه ای هرچه سریع تر در جهت حمایت از قشرهای آسیب پذیر و بیماران ارتش انجام گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.