×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳

برندگان جشنواره فروش بهاره بیمه آسماری که با هدف تشویق و ترغیب شبکه فروش برگزار گردیده بود، اعلام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، بیمه آسماری طی مراسمی از نمایندگان برتر جشنواره فروش بهاره سال۱۴۰۳ تقدیر و تشکر نمود.

این جشنواره که با هدف ترغیب بیشتر شبکه فروش به نفوذ در بازار و فروش بیشتر بیمه درمان انفرادی طراحی شده بود، از اول فصل بهار آغاز و تا پایان این فصل ادامه داشت.

پس از اتمام مدت جشنواره، امتیازات نمایندگان بر اساس شاخص های اعلام شده قبلی، محاسبه و نمایندگی های محمد­مجدیان، امیرحسین جفائی و اصلان گودرزی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم تعیین گردیدند و در مراسمی که در تاریخ دوم مهرماه برگزار شد جوایزی به آنها اهدا شد.

در این مراسم فرزان فروزان فر، معاون شبکه فروش و عضو هیأت مدیره بیمه آسماری گزارشی از آمار و اطلاعات فروش نمایندگان در سال ۱۴۰۳ و میزان رشد تولید در مقایسه با دوره مشابه سال قبل را ارائه و نمایندگان را به تعامل بیشتر با شعب تحت سرپرستی به منظور بیان موانع و چالش های پیش­رو و همچنین انتقال نظرات و پیشنهادات در راستای تقویت و توانمندسازی هرچه بیشتر شبکه فروش تشویق نمود.

الهام جلوی، مدیر شبکه فروش نیز با تاکید بر نقش موثر نمایندگان فروش در نفوذ به بازار هدف و شناسایی مشتریان بالقوه، بر ادامه سیاست های تشویقی و برطرف کردن موانع اجرایی فروش، تاکید کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.