×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

بانک توسعه تعاون برای سومین سال متوالی موفق به دریافت تاییدیه رعایت الزامات استانداردهای ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO 10004:2018 (سیستم مدیریت رضایت‌سنجی از مشتریان) از سوی شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان گردید.

کیوسک خبر ـ اجرای الزامات استانداردهای ISO 10002:2018 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO 10004:2018 (سیستم مدیریت رضایت‌سنجی از مشتریان) در اداره کل سازمان و روش‌ها، اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و اداره کل مشتریان و توسعه بازار و برخی از شعب توسط ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان ممیزی و انطباق الزامات استانداردهای مطروحه با فرایندهای اجرایی از طریق بررسی فعالیت‌ها، مصاحبه با کارکنان، مشاهده شواهد عینی و دریافت بازخوردها از مشتریان حاضر در شعبه برای سومین سال متوالی تایید گردید.

در گزارش ارائه شده از سوی ممیزان بانک توسعه تعاون فاقد عدم انطباق بزرگ (Major) و کوچک (Minor) و از موضوعاتی از قبیل “الکترونیکی نمودن فرایند رضایت‌سنجی از مشتریان”، “تعریف مواردی که موجب رضایتمندی مشتریان می‌گردد” و “نیروی‌های متخصص و دارای صلاحیت مرتبط با حوزه‌های مطروحه” به عنوان نقاط قوت یاد گردید.
در نشست پایانی نمایندگان بانک ضمن تشکر از ممیزان به منظور ارائه توصیه‌های لازم جهت بهبود سیستم‌های یادشده به این نکته اشاره نمودند که بانک توسعه تعاون پیاده‌سازی استاندارد ISO 9001:2008 (سیستم مدیریت کیفیت) را در سال ۱۳۹۳ و استاندارد ISO 27001:2013 (سیستم مدیریت امنیت اطلاعات) را در سال ۱۳۹۴ شروع و گواهینامه‌های مربوطه را به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ دریافت و در سال ‌های اخیر ضمن پیاده‌سازی آخرین نسخه از الزامات استانداردهای یادشده گواهینامه‌های مربوطه را نیز اخذ نموده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.