×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳

عباس خرازی افرا مدیر بانکداری شرکتی و غلامرضا محمودی مدیر برنامه ریزی و نظارت اعتباری بانک کارآفرین در بازدید از چهار کارخانه بزرگ استان اردبیل نسبت به افزایش تعامل دوسویه بانک و شرکت‌های برتر شعب اردبیل تاکید کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در بازدید مدیران ارشد بانک از شعب سی‌متری اردبیل و خیابان امام اردبیل بر گسترش همکاری‌های بانک با صنایع بزرگ این استان تاکید شد.
در این بازدید عباس خرازی افرا مدیر بانکداری شرکتی با بیان اینکه بانک کارآفرین در راستای حمایت از تولید ملی، اشتغال و همکاری‌های متقابل، جلسات متعددی با شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف برگزار کرده و می‌کند، گفت: بانک کارآفرین با تکمیل زنجیره خدمات بانکی و مالی خود این آمادگی را دارد تا انواع خدمات مورد نیاز شرکت‌های صنعتی فعال از جمله ارائه تسهیلات، ضمانت‌نامه‌ها، حواله‌جات ارزی، خدمات بانکداری الکترونیک و… را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به استفاده از پلت فرم دیجیتال‌های بانک این امکان فراهم شده است که با محصولات و خدمات متنوع‌تری میزبان بخش‌های صنعتی و تولیدی کشور هستیم.
همچنین غلامرضا محمودی مدیر برنامه ریزی و نظارت اعتباری نیز با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده در بانک کارآفرین خاطر نشان کرد: بانک کارآفرین با سبقه درخشان نزدیک به ربع قرن خود این آمادگی را دارد تا متناسب با نوع فعالیت و تقاضای مشتریان بزرگ خود خدمات مختلف بانکی را در اختیار آنها قرار دهد.

وی تاکید کرد: با تکمیل شدن زنجیره خدمات بانکی بانک کارآفرین و همچنین امکان استفاده از پلت‌فرم دیجیتال بانک به نظر می‌رسد دایره فعالیت‌های بانک برای مشتریان بزرگ گسترش قابل توجهی یافته و امکان ارائه خدمات بصورت غیر حضوری ایجاد شده است.

در این بازدیدها مدیران این کارخانه‌ها ضمن تاکید بر گسترش همکاری و تعاملات فی‌مابین از حمایت‌های بانک کارآفرین ابراز امیدواری کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.