×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری سازمان در طی سالهای اخیر، شیوع ویروس کرونا را عاملی برای تسریع و توسعه هر چه بیشتر خدمات الکترونیک دانست و اذعان داشت: حذف اعتبار دفاتر درمانی و در ادامه آن حذف نسخه کاغذی از جمله برنامه های در حال اجرای سازمان است که باعث کاهش ۳۰ درصدی مراجعین حضوری به واحدهای اجرایی خواهد شد.

سمساری استعدادیابی و جانشین پروری در کنار توسعه برنامه های آموزشی را از جمله برنامه های در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: در راستای توسعه سرمایه انسانی و بهره مندی از توانمندی نیروهای مستعد و جوان، طرح شناسایی مدیران آینده در سطح سازمان در حال اجرا است.
رسول عباسی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی همواره حامی کار و تولید بوده، همراهی با کارفرمایان در جهت تداوم فعالیت و پایداری اشتغال را از مهمترین رویکردهای سازمان دانست و تصریح کرد: در شرایط کرونا، تمهیدات ویژه ای برای حمایت از بیمه شدگان و کارفرمایان در راستای تسهیل امور و شرایط پرداخت حق بیمه پیش بینی و اجرایی شد که این اقدامات توانست، بخشی از دغدغه نیروهای مولد جامعه را مرتفع نماید.
رسول عباسی آموزش را لازمه پویایی سازمان عنوان داشت و افزود: در شرایط کرونا، موضوع آموزش و جلسات هم اندیشی متوقف نشده و به صورت وب کنفرانس به صورت مدون دنبال می شود.
دکتر حیدر فتح زاده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی، در این جلسه با تأکید بر برگزاری منظم جلسات کارگروه توسعه مدیریت در دستگاههای اجرایی در راستای ارائه گزارش مدون و پیگیری مصوبات، توسعه خدمات الکترونیکی و کاهش مراجعات حضوری در جهت رضایت مندی مخاطبین را مورد توجه قرار داد و افزود: نظام دارویی و درمانی کشور بخش مهمی از منابع کشور و سبد مصرفی خانوارها را به خود اختصاص می دهد که لازم است سازمانها و نهادهای ذیربط در راستای اصلاح و ارتقای خدمات در این حوزه اقدام کنند و نسخه نویسی الکترونیکی می تواند به عنوان بخشی از این اصلاحات، تحول آفرین شود.
دکتر فتح زاده رضایتمندی در سطوح و ابعاد مختلف را برون داد سازمانهای خدماتی عنوان داشت و تصریح کرد: پیشرویی سازمانها نیازمند توانمندسازی نیروی انسانی، جانشین پروری و انتقال دانش سازمانی است که این موضوع بایستی در سازمانها با استفاده از نیروهای متخصص و با انگیزه با جدیت پیگیری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.