به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی فاطمی نژاد سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات مدیریت درمان سمنان با اعلام این خبر گفت: با اجرای سیستم فراخوان نوبت علاوه بر رضایتمندی مراجعین و پزشکان، آرامش و نظم بیشتری بر فضای انتظار مراجعین برای مراجعه به پزشک حاکم شده است.
وی با بیان اینکه این سامانه اعلام شماره نوبت بیماران را بدون حضور منشی پزشک و از طریق مانیتور نصب شده در سردر اتاق پزشک امکان پذیر ساخته است، افزود: مشاهده وضعیت نوبت به صورت آنلاین برای مراجعین جهت برنامه ریزی برای حضور به موقع در درمانگاه برای دریافت خدمت ویزیت اقدامی موثر در راستای تکریم مراجعین و احترام به وقت آنها است.
فاطمی نژاد با اشاره به اینکه راه اندازی این سامانه و همچنین استقرار وب کیوسک های نوبت دهی در مراکز درمانی با ایجاد نظم موجب رعایت نوبت بیماران در مراجعه به پزشکان می شود، بیان داشت: این سیستم در حال حاضر در پلی کلینیک های تخصصی شاهرود و سمنان و درمانگاه های دامغان و مهدیشهر راه اندازی شده و برای سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان نیز در دست اقدام است.
سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات مدیریت درمان سمنان با تشریح برخی از اقدامات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات غیرحضوری اظهار داشت: گسترش ارائه خدمات الکترونیکی علاوه بر تسریع در انجام فرایند و ارائه خدمات ضریب نفوذ و خطای انسانی را نیز بسیار کاهش می دهد.
گفتنی است، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با ۸ درمانگاه و پلی کلینیک و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم، به حدود ۵۰۵ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این استان خدمات درمانی ارائه می کند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=40672