×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
زیدان: «بنزما» بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است

به گزارش ایرنا، «کریم بنزما» عصر سه‌شنبه در دیدار با بیلبائو توانست ۲ گل به ثمر برساند تا دوباره اهمیت خود را برای رئال مادرید نشان دهد.
«زین‌الدین زیدان» سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به سوال‌های خبرنگاران پاسخ داد. وی در جواب این پرسش که آیا بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است یا خیر؟  اظهار داشت: برای من بله. او مدت‌ها در رئال بازی کرده و این موضوع را به خوبی نشان داده است.
وی ادامه داد: بنزما بیش از ۵۰۰ بازی برای رئال انجام داده و گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر رسانده است. این واضح است که او برای من بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است. بنزما در حال حاضر بازیکن بزرگی است. او فقط به گل زدن فکر نمی‌کند و من به همین دلیل او را دوست دارم.  
سرمربی کهکشانی‌ها در خصوص ترکیب و عملکرد تیمش، گفت: مردم در مورد هر کاری که من انجام می‌دهم نظر می‌دهند. باید کارهایی انجام دهم که خودم فکر می‌کنم درست است. همه در تیم می‌خواهند بازی کنند اما مهمترین موضوع این است که ما به کار مدنظر خود ادامه دهیم. از سه امتیازی که گرفتیم بسیار خوشحالیم. درخشان نبودیم اما پیروز شدیم و همین مهم است.    

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.