×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
لوکاکو، رونالدو را نادیده گرفت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، رقابت برای برترین گلزن سری آ در این فصل خیلی نزدیک است. با چیرو ایموبیله، آقای گل فصل گذشته که چند هفته است افت کرده است و در کنار زلاتان ایبراهیموویچ و موریل ۱۴ گله در جایگاه سوم قرار دارد رقابت اصلی میان کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو دیده می شود. مهاجم بلژیکی تنها یک گل با ستاره یوونتوس فاصله دارد. لوکاکو برای اینتر در ۲۳ بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده است و پشت سر رونالدو با ۱۹ گل در ۲۰ دیدار قرار دارد. این در حالی است که اینتر با ۵۶ امتیاز صدرنشین سری آ است و میلان ۵۲ امتیازی در جایگاه دوم قرار دارد. یوونتوس با ۴۶ امتیار در رتبه سوم جای دارد. لوکاکو در حال پیش بردن تیمش به سمت فتح اسکودتو است. 
مهاجم بلژیکی یکشنبه در پیروزی ۳ بر صفر اینتر مقابل جنوا یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. لوکاکو کاملا موثر عمل کرد و زمانی که از او درباره رقابت نزدیکش با رونالدو پرسیدند، گفت: “من در روزهای اوج خود به سر می برم اما مهم پیروزی اینتر و کار کردن برای تیم است. از بودن در این تیم خیلی خوشحالم.” او هفته گذشته هم درخشید و در کنار لائوتارو پیروزی اینتر را در داربی میلان رقم زدند. 
لوکاکو دومین سال حضورش در اینتر است. فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۳ گل در ۲۶ بازی در رتبه سوم برترین گلزنان سری آ قرار گرفت و فاصله زیادی با رونالدو (۳۱ گل در ۳۳ بازی) و ایموبیله (۳۶ گل در ۳۷ بازی) داشت. رونالدو میانگین گلزنی اش را نسبت به فصل گذشته حفظ کرده است (۰.۹۳ فصل کنونی برابر ۰.۹۵ فصل پیش). این در حالی است که لوکاکو میانگین گلزنی اش بهتر شده است. او ۰.۷۸ گل در هر بازی را به ۰.۸۸ گل در هر دیدار رساند. 
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.